WAAR KUNNEN WE JE MEE HELPEN?
Help & support
Bij DLearning willen we graag dat je altijd snel en gedegen antwoord krijgt op jouw vragen. Of het nu om een technische storing, de werking van een programma of een 'hoe doe je dat?' vraag gaat, we proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Stap 1 - Handleidingen, fora en meest gestelde vragen
Per tool of programma vind je in het support deel handige informatie, handleidingen en meest gestelde vragen. Mogelijk kun je hier al antwoord krijgen op jouw vraag. Of stel een vraag in één van de fora.
Stap 2 - Ticketsysteem
Stap 3 - Contact opnemen

Snel zelf verder
Documentatie

Q
Q is powered by PedIT. Ook hier heb je de support van Noorwegen en die van ons. Q is ontzettend gemakkelijk in gebruik, maar als extra service hebben wij toch een pagina voor je klaarstaan voor al jouw vragen.

XERTE ONLINE TOOLKITS
De Xerte community staat al meer dan 10 jaar voor elkaar klaar en het programma kent geen geheimen. Zeker niet voor ons. Wij hebben hier heel veel informatie beschikbaar voor onze Xerte gebruikers en een link naar het Xerte forum.

PEDIT
Wij hebben al jaren een succesvol partnerschap met PedIT. Onze Noorse partner heeft deze mooie online communicatie- en leeromgeving ontwikkeld en wij zijn al sinds het begin de reseller op de Nederlandse markt. Wij hebben antwoord op al je vragen.
STUDENTEN DOSSIER
Om documenten conform de AVG op te slaan bij studenten of deelnemers, waarbij iedereen die de juiste rechten heeft, toegang heeft tot die documenten (ook begeleiders en ouders). Zoek je nog naar meer uitleg of heb je een vraag? Stel deze dan hier.

LEARNING ANALYTICS SUITE
Vragen over LASuite? Het Cursusregister en/of standaard dashboard? Hier vind je alle handleidingen en informatie en kun je vragen stellen in het forum van deze open source tool.
Mis je iets?
We proberen zo volledig mogelijk te zijn. Maar het kan natuurlijk zijn dat je nog iets mist op deze pagina. Laat het ons weten zodat we het kunnen toevoegen.
ALTIJD EEN OPLOSSING
Komt je er echt niet uit?
Ons support team staat van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 voor je klaar. Voor dringende gevallen kun je ook buiten deze tijden een mail sturen.